play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • Home
  • keyboard_arrow_right Notícies
  • keyboard_arrow_right Directes amb Killswitch Engage

Notícies

Directes amb Killswitch Engage

Ràdio 90 15/09/2026


Background
share close

Aquesta setmana, al Directes de Ràdio 90, portem un dels directes més estranys i alhora més contundents de l’escena metalcore recent: Live at the Palladium, de Killswitch Engage, enregistrat en plena pandèmia i publicat el 2022.

El concert es va gravar el 6 d’agost de 2021 al mític Palladium de Worcester (Massachusetts), com un esdeveniment en streaming i sense públic present a la sala per les restriccions sanitàries del moment. La banda, amb Jesse Leach a la veu i el nucli dur format per Adam Dutkiewicz, Joel Stroetzel, Mike D’Antonio i Justin Foley, va decidir tocar sencers dos discos ben diferents: el seu treball més recent, Atonement (2019), i el seu debut homònim de l’any 2000, amb motiu del vintè aniversari d’aquest darrer.

El disc que recuperem avui és un viatge de vint anys de carrera en poc més d’una hora: des de l’agressivitat més crua i hardcore de Temple From the Within o Just Barely Breathing, del disc de debut, fins a himnes moderns com Unleashed, Know Your Enemy o The Signal Fire, on Jesse Leach assumeix ell sol el duet que a l’estudi compartia amb l’excantant Howard Jones. Un testimoni perfecte de per què Killswitch Engage són considerats, encara avui, un dels grups fundadors del metalcore modern.

El programa, presentat per en Xevi Baca, es podrà escoltar a l’streaming en directe de Ràdio 90 el dissabte 19 de setembre de 2026 a les 5 i el diumenge a les 4 de la tarda. A partir de dilluns el trobareu en format pòdcast per a l’escolta o la descàrrega al web de l’emissora.

Tagged as: .

Rate it
Previous episode