play_arrow

keyboard_arrow_right

skip_previous play_arrow skip_next
00:00 00:00
playlist_play chevron_left
volume_up
chevron_left
  • Home
  • keyboard_arrow_right Notícies
  • keyboard_arrow_right Marmotes 069. La Nevada del Cucut (Blanca Busquets)

Notícies

Marmotes 069. La Nevada del Cucut (Blanca Busquets)

Ràdio 90 09/10/2026 4


Background
share close

Aquest mes, a “Les Marmotes de la Biblioteca” parlem del llibre “La Nevada del Cucut”, de l’escriptora catalana Blanca Busquets. Una novel·la sobre silencis i literatura.

La Tònia viu en un llogarret perdut de Catalunya a començaments del XX, i escriu d’amagat tot de lletres per buidar el pap d’una vida massa lligada a les convencions del poble i de la seva gent aspra i temorenca, que constitueixen una societat patriarcal de curta volada. Mentrestant, la Lali viu a principis del XXI el seu propi drama personal després d’una infantesa trista i solitària, que li provoca la necessitat de crear una amiga imaginària (la Mila) i d’escriure.

“Les Marmotes de la Biblioteca” és un programa literari d’en David Ràfols i membres del grup excursionista «Els Centpeus del Pirineu» que s’emet mensualment cada 2on dissabte del mes, a les 11 del matí, i en repetició els diumenges a la mateixa hora.

Tagged as: .

Rate it
Previous episode