
Directes: Depeche Mode
play_arrow Directes: Depeche Mode Josep Maria Corbalan
Ràdio 90 en directe (320k)
Ràdio 90 en directe (128k)
Escarbat bum bum 777 Àngel Serrat
Ràdio Rock 598 Javi Garrigós i Xevi Baca
Directes amb Ozzy Osbourne – Tribute to Randy Rhoads Jordi Carles
Especials. Música i comunitat capítol 3 Violeta Albero
Eternal Sunshine 008 Gerard Velasco
Ràdio Rock 597 Javi Garrigós i Xevi Baca
Iron Maiden torna al Directes Javi Garrigós
De la mà d’en Javi Garrigós, la llegendària banda Iron Maiden, serà protagonista d’una nova edició del programa Directes.
Sens dubte, aquesta formació britànica formada a l’any 1975 pel seu líder i baixista Steve Harris, és una de les bandes més importants no tan sols del Heavy Metal si no de la música Rock en totes les seves vessants, ja sigui enregistrant àlbums clàssics del gènere com “The Number of the Beast” o “Powerslave”, com els seus shows en viu.
El disc protagonista d’aquesta setmana, A Real Dead One, va ser el tercer treball en directe de la banda enregistrat al 1993 durant la seva gira europea de presentació del disc “Fear of the Dark”. Però en aquesta obra només trobarem material de la que possiblement és la seva millor època creativa, des de el seu homònim disc de debut “Iron Maiden” (1980) fins a “Powerslave” (1984).
Així doncs, un treball amb grans temes clàssics de la banda com “ Hallowed Be Thy Name” o cançons brillants dels seus inicis com “Prowler” , Oh Yeah !!
Tagged as: directes.
Josep Maria Corbalan 02/03/2019
play_arrow Directes: Depeche Mode Josep Maria Corbalan