Ràdio 90 en directe
Cirquet Clarinet 175 (Fera ferotge) Carles Carreras i Laura Baldrich
Technopolis 403 Josep Cuèllar
Ràdio Rock 440 Javi Garrigós i Xevi Baca
Escarbat Bum Bum 567 Àngel Serrat
Berlin in Farben 009 Lili Guerrero
Marmotes 003. El Resplandor David Ràfols
Dream Theater tornen per tercera vegada al Directes Javi Garrigós
De la mà d’en Javi Garrigós, la banda de Metal Progressiu Dream Theater, serà protagonista d’una nova edició del programa Directes.
Ja és la tercera vegada que aquesta virtuosa formació, formada a New York al 1985, son els artistes convidats al nostre programa. En aquesta ocasió per la celebració del vintè aniversari del seu disc , “Scenes from a Memory”, un treball conceptual que gira en torn a la història d’un jove, que a través d’un regressió, descobreix el seu passat que està relacionat amb l’amor, infidelitat i assassinat de un altre personatge anomenat Victoria Page.
El disc protagonista d’aquesta setmana, Live Scenes from New York, va ser enregistrat el 30 d’agost del any 2000 a la seva ciutat natal. I com no pot ser d’un altra manera, interpreten el disc original en la seva totalitat on trobem temes amb un pols rítmic imparable com “Strange Deja Vu”, a moments instrumentals estratosfèrics a “The Dance of Eternity”, a moments de atmosfèrics com “The Spirit Carries On”.
Així doncs, un programa carregat sobretot de música d’una qualitat tan interpretativa com emocionant i emotiva, de cotes colossals, Oh Yeah !!
Etiquetat com a: directes.
Javi Garrigós 24/03/2021
Josep Maria Corbalan i Lluc Corbalan 09/03/2021