
Ràdio 90 en directe (320k)
Ràdio 90 en directe (128k)
Eternal Sunshine 008 Gerard Velasco
Ràdio Rock 597 Javi Garrigós i Xevi Baca
Escarbat bum bum 776 Àngel Serrat
La Vela Puerca al Directes Àlex Vilar
Els Seriosos 024 Javi Garrigós i Jordi Carles
A rebuf del groove 027 Xavier Baca
Rosa Sans, Elena Sixto, Pilar Aiguabella i Nuri Aguilar 28/12/2019 213
RàdioLlunarbori (Programa Especial De Presentació) Rosa Sans, Elena Sixto, Pilar Aiguabella i Nuri Aguilar
Un bon dia, neix la idea de portar a les ones radiofòniques el calendari lunar, poètic i vital, que proposa viure i aprendre dels cicles de la natura. A partir de l’observació, ens trobem amb un altre ritme de vida, més atent al temps cíclic de la lluna i la seva influència còsmica: l’any en tretze arbres, quatre setmanes, que són les tretze llunes.
Llunes dedicades als Arbres, veritables mestres de l’art de viure el temps, amb els sabers antics, mitològics i populars que els acompanyen.
A Ràdio 90 obrim les portes del calendari Llunarbori 2020 i ho fem amb la seva creadora l’Elena Sixto, pagesa gràfica i fitopoetesa, que juntament amb la Pilar Aiguabella, la Nuri Aguilar i la Rosa Sans us convidem a descobrir tot el que hi ha al darrera.
Mes informació:
Tagged as: arbre.