Ràdio 90 en directe
Fil conductor 004. Iron Maiden David Ràfols
Cirquet Clarinet 175 (Fera ferotge) Carles Carreras i Laura Baldrich
Technopolis 403 Josep Cuèllar
Ràdio Rock 440 Javi Garrigós i Xevi Baca
Escarbat Bum Bum 567 Àngel Serrat
Berlin in Farben 009 Lili Guerrero
Scorpions als Directes Javi Garrigós
En Javi Garrigós ens presenta el directe dels Scorpions a través del disc Tokio Tapes. Aquest és un disc enregistrat a les ciutats japoneses de Tokio i Osaka durant la gira del disc Taken by Force. De l’any 1978. Aquest va ser el primer disc en directe dels Scorpions, i varen interpretar cançons de tots els discos de la banda realitzats fins aquell moment.
Aquest va ser l’últim disc que va gravar el guitarrista Uli Jon Roth amb els Scorpions, deixant pas a Matthias Jabs, que va canviar una mica el so del grup fent-lo molt més americà.
En Javi ens ofereix l’oportunitat de redescobrir els Scorpions dels 70, potser una de les èpoques no tan conegudes d’una banda que encara està en actiu i fent una última gira de comiat.
Etiquetat com a: directes.
Javi Garrigós 24/03/2021
Josep Maria Corbalan i Lluc Corbalan 09/03/2021